Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ

Εδώ θα βρείτε υπέροχες ιδέες για να τιμήσετε τους υπέροχους παππούδες και τις υπέροχες γιαγιάδες!
Φέτος ,στα πλαίσια των δράσεων της καλοκαιρινής εκστρατείας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λαμίας με θέμα: " Η ημέρα των παιδιών και των ηλικιωμένων " ,καλέσαμε τους παππουδες και τις γιαγιάδες, από τα ΚΑΠΗ του Δήμου Λαμίεων, να μοιραστούν  με τα παιδιά και τους εθελοντές παραμύθια , ιστορίες και τραγούδια. Εμείς με τη σειρά μας τους χαρίσαμε ζωγραφιές , την τρυφερή μας αγκαλιά και τα χαμόγελά μας!
Μπορείτε να καλέσετε παππούδες και γιαγιάδες στο σχολείο. Πραγματικά το χαίρονται πολύ!!!






Μπορούμε να τραγουδήσουμε , να γράψουμε ποιήματα και να ζωγραφίσουμε. Δείτε μερικά δείγματα δουλειάς από συναδέλφους!

http://dreamskindergarten.blogspot.gr/
Ωραία ιδέα και η εικονοποίηση ποιημάτων!



ποιήματα για τον παππού και τη γιαγιά θα βρείτε στο:

"ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ"


θα βρείτε κατασκευή θήκης για τα γυαλιά του παππού και της γιαγιάς.

Τραγουδάκι  " Ο γερο- παππούς" στο σύνδεσμο:

             https://www.youtube.com/watch?v=Gcj1q_KPNOA

Εξαιρετικό το ποίημα της Μαρίας Γουμενοπούλου στο σύνδεσμο:


αλλά και του Γ. Σουρή : 
"Να ΄μουν παππούς"


«Αχ! έλεγε ο Κοκός,
παππούς να ήμουν τώρα,
να κάνω το σοφό,
να βήχω, να ρουφώ
ταμπάκο κάθε ώρα!
Να έχω άσπρα γένια,
ποτέ να μη διαβάζω,
σχολειό να μην πηγαίνω,
στο σπίτι μου να μένω
και όλο να νυστάζω.
Να παίζω όλη μέρα
με ένα κομπολόγι,
να μη μου λέν” δουλειά
και να φορώ γυαλιά
και να “χω και ρολόγι.
Να λέω παραμύθια
απάνω από το στρώμα
και όλοι στη μιλιά μου
να στέκουν εμπροστά μου
με ανοικτό το στόμα.
Να “χω και μια μαγκούρα
να κάνω τον κακό,
κι άμα θυμός με πάρει,
ν” αρχίζω στο στειλιάρι
και τον τρελό – Κοκό»
Αυτά και άλλα. λέει
με γνώση παιδική.
Μα ο Κοκός δεν ξέρει
πως θέλουν ολ” οι γέροι
να γίνουνε Κοκοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου